top reis we zijn er!! - Reisverslag uit Kitala, Oeganda van Fennie Boer - WaarBenJij.nu top reis we zijn er!! - Reisverslag uit Kitala, Oeganda van Fennie Boer - WaarBenJij.nu

top reis we zijn er!!

Blijf op de hoogte en volg Fennie

01 Oktober 2014 | Oeganda, Kitala

Hoi hoi lieve volgers. We hebben een goede reis gehad. Geen ophoud, alles liep voorspoedig. Vandaag rustige dag allemaal wat vermoeid van de reis. Om 14.00 uur gaan we naar de Home comming. Nathalie haalt ons op....... Kunnen niet wachten om al die blije koppies weer te zien. Echt een zegen!! Knuffel van ons aan iedereen die ons volgt.

• 01 Oktober 2014 - 18:30

Silvia:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Ik wens jullie een hele gezegende tijd met de kinderen en met elkaar. Liefs Silvia

• 01 Oktober 2014 - 20:02

Melissa De Wit :

hoi allemaal hoe gaat het met jullie wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen, en met ons gaat heel erg goed heel veel zegen en heel veel knuffels van melissa en harald en iederreen van de kleine haven.